План-конспект на групу уроків з учнями 9 класу по темі:

«Настільний теніс»

Мета уроку: виховувати силу волі, витримку, дисциплінованість та прояви дружби; сприяти розвитку психологічної підготовки.


Завдання уроку:
1)     Вчити грі атакуючого проти атакуючого;
2)     Вдосконалювати гру атакуючого проти захисника;
3)     Вдосконалювати прийом подач з верхнім та змішаним обертом м’яча;
      
Місце проведення: спортивний зал.

Обладнання:  тенісний стіл, сітка, ракетки, м’ячики.


Кількість занять – 9 годин.



 №

Зміст навчального матеріалу
14
15
16
17
18
19
20
21
22









 1
Інструкція з Б.Ж.Д. № 77
 Х
 Х
 Х
 Х
 Х
 Х
 Х
 Х
 Х
 2
Спец. вправи тенісиста
 Х
 Х


 Х
 Х


 Х
 3
Вправи для розвитку швидкості реакції


 Х
 Х


 Х
 Х

 4
Гра атакуючого проти атакуючого

 Р
 З
 У
 Х
 Х



 5
Гра атакуючого проти захисника
 Р
 З
 У
 Х
 Х




 6
Підрізка та підставка



 Р
 З
 У
 Х
 К

 7
«Топ-спін-бол», «свічка»




  Р
 З
 У
 Х
 Х
 8
Р.Р.Я. в навчальній грі з завданнями
 Х
 Х
 Х
 Х
 Х
 Х
 Х
 Х
 Х
 9
Тематичне оцінювання








 Х









Зміст уроку
Дозування
Організац. - метод. Вказ.
І. Підготовча частина: шикування, здача рапорту, привітання, повідомлення теми, мета та завдання уроку, правила та техніка безпеки, стройові вправи, ЗРВ в русі та на місці.
ІІ. Основна частина:   
 Теоретично - методичні знання:
-         Техніко – тактична підготовка тенісистів;
-         Методика проведення самостійних занять з настільного тенісу;
-         Особливості психологічної підготовки юних тенісистів.
 Підготовчі вправи:
-         Одиночне жонглювання відкритою та закритою стороною ракетки;
-         Жонглювання м’ячиком стоячи в парах, трійках;
-         Естафети з елементами настільного тенісу;
 Спеціальні вправи:
-         Вправи для розвитку швидкості:
а) дріботливий біг з переходом на швидкий;
б) повторний біг з прискоренням (інтервал відпочинку 1-2 хв., 10-15м., 5-6 разів)
      -    Вправи для розвитку спритності:
           а) човниковий біг;
           б) стрибки зі скакалкою з різними умовами;               
           в) набивання м’ячика в різних умовах;
           (сидячи, стоячи, лежачи)
 Техніко-тактична підготовка:
-         Гра атакуючого проти атакуючого
а) виконання атакуючого прийому відкритою та закритою стороною ракетки стоячи в парі (темп вище від середнього);
б) те ж саме по діагоналі  в чотирьох, двома м’ячиками.
      -  Гра атакуючого проти захисника:
      а) стоячи в парах один атакує справа та     зліва, інший приймає, потім міняються     
  завданнями. 
-                 Удосконалення прийому подач з верхнім та змішаним обертом м’яча:
а) виконання подачі та прийому м’ячика стоячи в парах;
б) те ж  саме, тільки в різні зони майданчика та різні та різні за довжиною подачі.
- Підрізка та підставка;
- «Топ - спін - бол», «Свічка»;
 Розвиток рухових якостей  в навчальній грі з завданнями:
а) гра в середньому темпі виконуючи нападаючі удари та контрудари у відповідь;
б) гра нападаючого проти захисника;
в) настільний теніс по всім правилам гри;
ІІІ. Заключна частина:
 Шикування;
 Підведення підсумків уроку;

 Домашнє завдання:
 Упорядкування місця занять та  організований вихід.
8-10 хв.





30-32 хв.
2-3 хв.





3-5 хв.






5-7 хв.












13-15 хв.
5-6 хв.





4-5 хв.



4-5 хв.









8-10 хв.







3-4 хв.
Фронтальний метод.
Метод опитування.
Контроль за виконанням.


Фронтальний метод.











Контроль за дотримуванням правил естафети.




Можливий змагальний метод.






Тримати м’ячик якомога довше в грі. 




Атакуючий удар виконувати в середньому темпі контролюючи м’яч.


Звернути увагу учнів на правильне виконання подачі (стійка біля столу, підкидання м’ячика не менше 16 см.)



Завдання не забити, а тримати м’ячик на столі.



Фронтальний метод. Звернути увагу на помилки та на кращих учнів.
-   Жонглювання м’ячиком  змінюючи  висоту відскоку.
-   Відбивання м’ячика, що відскакую від стінки.
-   Індивідуальні завдання.