План-конспект на
групу уроків з учнями 9 класу по темі:
«Настільний
теніс»
Мета уроку: виховувати силу волі, витримку,
дисциплінованість та прояви дружби; сприяти розвитку психологічної підготовки.
Завдання уроку:
1) Вчити
грі атакуючого проти атакуючого;
2) Вдосконалювати
гру атакуючого проти захисника;
3) Вдосконалювати
прийом подач з верхнім та змішаним обертом м’яча;
Місце проведення: спортивний зал.
Обладнання:
тенісний стіл, сітка, ракетки, м’ячики.
Кількість занять – 9 годин.
№
|
Зміст
навчального матеріалу
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
1
|
Інструкція
з Б.Ж.Д. № 77
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
2
|
Спец. вправи
тенісиста
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
||||
3
|
Вправи
для розвитку швидкості реакції
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
|||||
4
|
Гра
атакуючого проти атакуючого
|
Р
|
З
|
У
|
Х
|
Х
|
||||
5
|
Гра
атакуючого проти захисника
|
Р
|
З
|
У
|
Х
|
Х
|
||||
6
|
Підрізка
та підставка
|
Р
|
З
|
У
|
Х
|
К
|
||||
7
|
«Топ-спін-бол»,
«свічка»
|
Р
|
З
|
У
|
Х
|
Х
|
||||
8
|
Р.Р.Я.
в навчальній грі з завданнями
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
9
|
Тематичне
оцінювання
|
Х
|
Зміст уроку
|
Дозування
|
Організац.
- метод. Вказ.
|
І. Підготовча частина: шикування, здача рапорту,
привітання, повідомлення теми, мета та завдання уроку, правила та техніка
безпеки, стройові вправи, ЗРВ в русі та на місці.
ІІ. Основна частина:
Теоретично - методичні знання:
-
Техніко – тактична підготовка тенісистів;
-
Методика проведення самостійних занять з настільного
тенісу;
-
Особливості психологічної підготовки юних тенісистів.
Підготовчі вправи:
-
Одиночне жонглювання відкритою та закритою стороною
ракетки;
-
Жонглювання м’ячиком стоячи в парах, трійках;
-
Естафети з елементами настільного тенісу;
Спеціальні вправи:
-
Вправи для розвитку швидкості:
а) дріботливий біг з переходом
на швидкий;
б) повторний біг з прискоренням
(інтервал відпочинку 1-2 хв., 10-15м., 5-6 разів)
-
Вправи для розвитку спритності:
а) човниковий біг;
б) стрибки зі скакалкою з різними
умовами;
в) набивання м’ячика в різних умовах;
(сидячи, стоячи, лежачи)
Техніко-тактична підготовка:
-
Гра атакуючого проти атакуючого
а) виконання атакуючого прийому
відкритою та закритою стороною ракетки стоячи в парі (темп вище від
середнього);
б) те ж саме по діагоналі в чотирьох, двома м’ячиками.
-
Гра атакуючого проти захисника:
а) стоячи в парах один атакує справа
та зліва, інший приймає, потім міняються
завданнями.
- Удосконалення прийому подач з верхнім та змішаним
обертом м’яча:
а) виконання подачі та прийому
м’ячика стоячи в парах;
б) те ж саме, тільки в різні зони майданчика та
різні та різні за довжиною подачі.
- Підрізка та підставка;
- «Топ - спін - бол», «Свічка»;
Розвиток рухових якостей в навчальній грі з завданнями:
а) гра в середньому темпі
виконуючи нападаючі удари та контрудари у відповідь;
б) гра нападаючого проти
захисника;
в) настільний теніс по всім
правилам гри;
ІІІ. Заключна частина:
Шикування;
Підведення підсумків уроку;
Домашнє завдання:
Упорядкування
місця занять та організований вихід.
|
8-10 хв.
30-32 хв.
2-3 хв.
3-5 хв.
5-7 хв. 13-15 хв.
5-6 хв.
4-5 хв.
4-5 хв.
8-10 хв. 3-4 хв. |
Фронтальний
метод.
Метод
опитування.
Контроль
за виконанням.
Фронтальний метод. Контроль за дотримуванням правил естафети. Можливий змагальний метод.
Тримати
м’ячик якомога довше в грі.
Атакуючий
удар виконувати в середньому темпі контролюючи м’яч.
Звернути
увагу учнів на правильне виконання подачі (стійка біля столу, підкидання
м’ячика не менше 16 см.)
Завдання не забити, а тримати м’ячик на столі. Фронтальний метод. Звернути увагу на помилки та на кращих учнів.
- Жонглювання м’ячиком змінюючи
висоту відскоку.
- Відбивання м’ячика, що відскакую від
стінки.
- Індивідуальні завдання.
|