План-конспект на блок уроків з учнями 5 класу
з теми «Футбол»
МЕТА УРОКУ: виховувати силу волі, витримку, взаємодопомогу, відповідальність, дисциплінованості, сміливість, самостійність, прояви дружби.
ЗАВДАННЯ УРОКУ: 1)- навчити техніці пересування, основним елементам техніки і тактики гри.
2)- сприяти розвитку швидкості, координації рухів, спритності, витривалості, швидкісно – силових якостей;
3)- розвивати рухові якості за допомогою спортивних та рухливих ігор.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: шкільний спортивний зал, спортивний майданчик, стадіон.
ОБЛАДНАННЯ: набір футбольних м’ячів, фішки, малі ворота, секундомір.
КІЛЬКІСТЬ ЗАНЯТЬ: 14
№
|
ВИД ВПРАВИ.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
1
|
Техніка пересування.
| ||||||||||||||
2
|
Удари по м’ячу.
| ||||||||||||||
3
|
Ведення м’яча.
| ||||||||||||||
4
|
Зупинка м’яча.
| ||||||||||||||
5
|
Відбирання м’яча.
| ||||||||||||||
6
|
Укидання м’яча.
| ||||||||||||||
7
|
Тактична підготовка.
|
ЗМІСТ УРОКУ
|
Дозування
уроку
|
Організаційно – методичні
вказівки.
|
Підготовча частина.
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення теми, мети і завдання уроку.
Правила техніки безпеки.
Строєві вправи – повороти на місці, перешикування.
Ходьба різними способами і зі зміною швидкості.
Повільний біг різними способами (з прискоренням).
Комплекс загальнорозвивальних вправ:
Основна частина
Теоретично – методичні знання:
- повторення правил гри у футбол;
ПІДГОТОВЧИ ВПРАВИ:
СПЕЦІАЛЬНІ ВПРАВИ:
ТЕХНіЧНА ПІДГОТОВКА.
Різні поєднання прийомів техніки пересування з
технікою володіння м’ячем:
Удари по м’ячу:
тактичної ситуації перед виконанням удару;
Зупинка м’яча:
Ведення м’яча:
- збільшуючи швидкість руху, виконуючи ривки;
Відбирання м’яча:
Техніка гри воротаря:
вибивання м’яча ногою з землі та з рук
на дальність і точність.
ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА (вдосконалення).
Індивідуальні дії:
маневрування на полі: відкривання для прийому м’яча, відволікання суперника, створення чисельної переваги на окремій ділянці поля. Уміння вибрати з кількох можливих рішень даної ігрової ситуації найправильніше та раціонально використати вивчені технічні прийоми.
Групові дії:
діагональних, по землі, в повітрі; гра в один дотик;
закривання, перехоплення та відбирання м’яча у
захисті; правильний вибір позиції та страхування під
час організації протидії атакувальним комбінаціям;
створення чисельної переваги в обороні;
двостороння навчальна гра з додатковими умовами.
Заключна частина.
Шикування.
Ходьба з різними положеннями рук.
Повільний біг.
Вправи на відновлення дихання, перевірка ЧСС.
Підведення підсумків уроку.
Домашнє завдання.
Упорядкування місця занять.
Організований вихід з спортивного залу, зі стадіону.
|
10 – 12хв.
1 хв.
30 сек.
1 хв.
150 хв.
до 300 м.
6 – 7 хв.
30 хв.
2 – 3 хв.
3 – 5 хв.
5 – 7 хв.
3 – 5 хв.
5 – 7 хв.
5 – 7 хв.
5 – 7 хв.
3 – 5 хв.
5 – 7 хв.
до 10 хв. до 10 хв.
3 – 5 хв.
50 м.
100м.
1 хв.
1 хв.
30 с.
|
Фронтальний метод.
Метод опитування.
Чіткість виконання стр. вправ.
Перешикувати в колону по од-
ному. Контроль за виконанням вправ і диханням.
По можливості під музикальний супровід.
Фронтальний метод. Показати місця знаходження ЧСС.
Поточний метод. Поділ на групи або, контроль за вико –
нанням вправ.
Змагальний метод.
Теж саме, темп вище середнього. Підготовити обладнання і знаряддя.
Фронтальним або поточним методом.
Контроль за положенням тулу -
ба, стопи. Відстань між партне-
рами 10 – 15м.
Теж саме.
М’яч накидає партнер.
Темп з повільного до серед –
нього, відстань між фішками 1,5 – 2м.
Поділ учнів на групи. Фіксація уваги на техніку безпеки, запобігання підніжок, падіння.
Відібрати з учнів гравців у воротах за оцінюванням по найкращим показникам реакції.
Поділ на команди або на групи.
Визначити обов’язки кожному учню. Темп середній.
Теж саме.
Позначити позицію кожному гравцю.
Поділ на рівноцінні команди.
Фронтальний метод.
Перешикування в колону по одному. Темп повільний, кон –
троль за дотриманням правил дихання.
Звернути увагу на допущені помилки, недоліки під час уро-
ку, відзначити кращих учнів.
Жонглювання м’ячем, бігові вправи. Можливі індивідуальні завдання.
|